İlkur-Site Gençlik Paylasımın Tek Adresi

.:.:.:.PaYLaSıMDa SoN NoKTa.:.:.:.
 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap
İlkursite-Genclik'te Son Konular
Konu Yazan GöndermeTarihi
C.tesi Mart 28, 2009 12:52 pm
Paz Mart 22, 2009 12:54 pm
Cuma Mart 13, 2009 7:32 pm
Perş. Mart 12, 2009 7:02 pm
Perş. Mart 12, 2009 6:34 pm
Perş. Mart 12, 2009 6:28 pm
Çarş. Şub. 18, 2009 4:40 pm
C.tesi Şub. 14, 2009 8:28 pm
Perş. Şub. 12, 2009 9:09 pm
Çarş. Şub. 11, 2009 8:37 pm

BEYLER KARNELER ALINIO

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Yazar Mesaj
avatar
Rütbe: Çalışkan Üye
Rütbe Kademesi:Çalışkan Üye
Üyelik tarihi:19/01/09
Mesajlar:83
Nerden: antalya
MesajKonu: BEYLER KARNELER ALINIO Perş. Ocak 22, 2009 8:44 pm




lordugur07
EWET 1.DÖNEMİN DAHA SONUNA GELDİK HEPİNİZE Eİ TATİLLER
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
avatar
Rütbe: Admin
Rütbe Kademesi:Admin
Üyelik tarihi:18/01/09
Mesajlar:178
Nerden: İLKUR SİTESİ !!!!
MesajKonu: Geri: BEYLER KARNELER ALINIO Cuma Ocak 23, 2009 10:19 pm




Admin
eywallah krdas
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://ilkursite-genclik.yetkin-forum.com
avatar
Rütbe: Moderator
Rütbe Kademesi:Moderator
Üyelik tarihi:18/01/09
Mesajlar:49
Nerden: кαяşιуαкα
MesajKonu: Geri: BEYLER KARNELER ALINIO Cuma Ocak 23, 2009 10:28 pm




KARSIYAKA
Eyw kardesim sanada ei TatillEr Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir

Rütbe: Misafir
Rütbe Kademesi:
Üyelik tarihi:
Mesajlar:
Nerden:
MesajKonu: Geri: BEYLER KARNELER ALINIO Cuma Ocak 23, 2009 11:21 pm




Misafir
eyw.ii tatiller admın hasta girdi ona gecmiş olsun dilerklerimi iletirim karsıyaka su takımını ve ruh halını secsen kardesım;)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
avatar
Rütbe: Çalışkan Üye
Rütbe Kademesi:Çalışkan Üye
Üyelik tarihi:19/01/09
Mesajlar:83
Nerden: antalya
MesajKonu: Geri: BEYLER KARNELER ALINIO C.tesi Ocak 24, 2009 8:25 am




lordugur07
admın kardeşim çk geçmiş olsun saglıklı ve mutlu tatiller
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
avatar
Rütbe: Admin
Rütbe Kademesi:Admin
Üyelik tarihi:18/01/09
Mesajlar:178
Nerden: İLKUR SİTESİ !!!!
MesajKonu: Geri: BEYLER KARNELER ALINIO C.tesi Ocak 24, 2009 11:10 am




Admin
EYWALLAH BEYLER GOSLERIM YASARDI AMA BN HALA HASTAYIM Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://ilkursite-genclik.yetkin-forum.com
avatar
Rütbe: Çalışkan Üye
Rütbe Kademesi:Çalışkan Üye
Üyelik tarihi:19/01/09
Mesajlar:83
Nerden: antalya
MesajKonu: Geri: BEYLER KARNELER ALINIO C.tesi Ocak 24, 2009 9:47 pm




lordugur07
eileşince geçer knk
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
avatar
Rütbe: Aktif Üye
Rütbe Kademesi:Aktif Üye
Üyelik tarihi:18/01/09
Mesajlar:34
Nerden: istanbul
MesajKonu: Geri: BEYLER KARNELER ALINIO Paz Ocak 25, 2009 8:23 pm




emirhan24
gecmiş olsun... (arkadaslar admın arkadasımız takdir aldı bilginize...) SmileSmileSmile hahaha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
avatar
Rütbe: Çalışkan Üye
Rütbe Kademesi:Çalışkan Üye
Üyelik tarihi:19/01/09
Mesajlar:83
Nerden: antalya
MesajKonu: Geri: BEYLER KARNELER ALINIO Ptsi Ocak 26, 2009 4:34 pm




lordugur07
çaktırmayın ama bende (tessekkür aldım)Very Happy:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
avatar
Rütbe: Admin
Rütbe Kademesi:Admin
Üyelik tarihi:18/01/09
Mesajlar:178
Nerden: İLKUR SİTESİ !!!!
MesajKonu: Geri: BEYLER KARNELER ALINIO Salı Ocak 27, 2009 11:17 am




Admin
EMIRHAN24 REKLAM YAPMA Very Happy EMIRHANDA TESEKKUR ALDI BEYLERd:d:d:d:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://ilkursite-genclik.yetkin-forum.com
Misafir

Rütbe: Misafir
Rütbe Kademesi:
Üyelik tarihi:
Mesajlar:
Nerden:
MesajKonu: Geri: BEYLER KARNELER ALINIO Salı Ocak 27, 2009 1:19 pm




Misafir
heeh bende takdir alacaktım ama 1 tane zayıfım var mıs bide hocalar dediki mürekkep bitimis sana ikinci dönem 2 tane dakdir verecez dediler bende eyw.hocam canınız sağolsun dedimD:D:Very Happy:D:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
avatar
Rütbe: Admin
Rütbe Kademesi:Admin
Üyelik tarihi:18/01/09
Mesajlar:178
Nerden: İLKUR SİTESİ !!!!
MesajKonu: Geri: BEYLER KARNELER ALINIO Salı Ocak 27, 2009 8:06 pm




Admin
EWET SELO DOGRU DEDI HOCALAR BANA AYNEN OLE DEDİ :d:d:d:d: Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://ilkursite-genclik.yetkin-forum.com

BEYLER KARNELER ALINIO

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
İlkur-Site Gençlik Paylasımın Tek Adresi :: Forum Yönetimi :: Duyurular -


forum kurmak | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Haberleşme | Suistimalı göstermek | Yetkinblog.com